Cerca nel blog

05/02/24

Cosimo Impallomeni - Grazie nonno

U fattu era ca iu ero nato bastardo e sta cosa non ci calava a me nanna che lei la figghia a vuleva sistemata e non come a una tapallara qualsiasi. Me nannu a stu fattu invece non ci badava e mi faceva iucari e mi tineva ne so iammi e mi cunuttava su chiancevu comu chianciunu tutti i picciriddi. Era a sò rivincita ca finalmente ciaveva un erede invece di aviri sulu a me o ma'. 

Accussì crisceva e addivintavu sempri chiù ranni e rossu ca tutti si meravigliavano e arristavunu muti a taliarimi.

Con la cosa della bastardaggine invece mi evitai u battesimu e tutti i cosi della chiesa, ma u nannu quannu fici u me primu cumpliannu volli festeggiari u stissu e mi purtau a farimi canusciri i so amici della putia. Accussì tra 'mbicchieri di zibibbo e du ova ci fu la mia prima vera presentazione al mondo. 

Fu un fatto particolare perchè mentre ciaveva ne manu un pasticcino accattato pimmia e mi ci puliziavu a facci tuttu cuntentu mi susii da supra u tavulu piritiannu e mi niscemu i me primi paroli:"Grazie nonno". Poi massittai tuttu soddisfatto e mancu ci fici casu su dautri mavivanu sintuto 'mbriachi comerano e russi na facci comu a diavoli scatenati.

0 commenti:

Posta un commento

Powered by Blogger.