Cerca nel blog

05/08/09

Golem

Appena uno ci tenta succeri sempre qualcosa. Accussì però si può sempre cangiare idea e addumisciri la morte.


Dammi tri cosi
no me piattu
dammi tri cauci
arriva u iattu
dammi tri aranci
dammi tri luni
dammi la morti
cu nu vasuni


Che poi se le cose ti riescono non ciai chiù gusto e arrimini, arrimini, fino a dommiri e poi sugnari, o forse fino a sugnari pippoi dommiri.


Visti na guantera
chinachina
a visti no varveri
astamatina
mi pigghai ncannolo
e mu calai
lassai sulu a scoccia
e mascapputtai


Quannu cè a fami tutto è chiù semplice e u niuru e niuro e u ianco ianco, e su non ci su te li inventi, ca ci basta na cannila e na mano, e un muru macari loddo, ma in chianu.

2 commenti:

  1. ...to sleep, perchance to dream...
    Mi manca solo un termine inglese (elisabettiano!!)per "mascapputtai".
    Un giorno di questi ti mando il mio, di Golem: ma solo in privato!
    PS: in questi giorni ho avuto parecchi problemi a collegarmi cuttia, come qualche giorno fa. Santa pazienza!! Mo' vedo se mi pigghia il commento.

    RispondiElimina
  2. E' passato qualche giorno, ma leggerei volentieri :-)

    RispondiElimina

Powered by Blogger.